Syyskuun 2021 kampanja!

Mukavaa syyskuuta, keliakiaviikon kuukautta! Keliakialiitto tarjoaa syyskuussa liittyville lahjaksi Tarjolla pientä suolaista -keittokirjan.

Keliakialiiton Gluteenittomasti-kirjasarjan keittokirjassa on noin 50 reseptiä. Kirja tarjoaa helppoja ja testattuja ohjeita muun muassa pizzoihin, piirakoihin, kakkuihin, patonkeihin, muffineihin, näkkäreihin, piirakoihin ja piiraisiin ja esimerkiksi bageleihin. Kirjan on toimittanut Marjo Jokinen. Kirjan arvo on 15 euroa.

Liity tästä: https://verkkoasiointi-keliakialiitto-fi.pwire.fi/liittymislomake/liittymislomake/

Mikä Keliakiayhdistys ja miksi liittyä?

Eri puolilla Suomea toimivat 30 Keliakialiiton jäsenyhdistystä ovat keliakiajärjestön ydin. Jokainen henkilöjäsen kuuluu johonkin keliakiayhdistykseen.

Yhdistykset toimivat keliaakikkojen ja heidän läheistensä tukena sekä edistävät keliaakikkojen hyvinvointia omalla alueellaan. Keliakiayhdistykset järjestävät eri puolilla Suomea monenlaista toimintaa, johon kannattaa tutustua ja mennä mukaan.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhdistyksesi toimintaan, esimerkiksi jäsentilaisuuksiin, luento- ja neuvontatapahtumiin, leivontailtoihin, jauhopiireihin, retkille, matkoille, liikuntatapahtumiin, myyjäisiin, toritapahtumiin, kesäpäiville ja messuille.

Tulemalla mukaan keliakiayhdistykseen et jää keliakiasi kanssa yksin; saat uusinta tietoa keliakiasta, tapaat mukavia ihmisiä, pääset näkemään ja kokemaan monenlaista uutta ja saat halutessasi mahdollisuuden vaikuttaa.

Jäsenmaksu ja edut

Jäsenmaksu on 28 euroa (v. 2021) ja se sisältää 5 kertaa vuodessa ilmestyvän Gluteeniton elämä -lehden sekä jäsenkortin, jolla saat monia rahanarvoisia etuja. Jäsenille on tarjolla myös asiantuntijalääkärin puhelinaika sekä ruokavalioneuvontaa.

Keliakialiitto järjestää noin kerran jäsenille suunnattuja asiantuntijawebinaareja, joissa käydään läpi gluteenittomuuteen liittyviä asioita. Webinaarit löydät täältä. Vuoden 2021 jäsenedut löydät täältä.