Tapahtumajärjestämisen ABC

Aika: 9.10.2019 klo 17:00 - 20:00
Paikka: Majakka, Kemi (Pohjoisrantakatu 14)

Keliakialiitto järjestää keliakiayhdistysten jäsenille koulutuksen, joka antaa valmiuksia ja ideoita tapahtumien järjestämiseen.

Koulutus on ilmainen jäsenille ja se järjestetään Järjestökeskus Majakan kokoustila Messissä.

Keliakialiiton mukaan koulutus on tarkoitettu kaikille keliakiayhdistysten vapaaehtoisille. Koulutus antaa eväitä niin kokeneille konkareille kuin vasta-alkajillekin!

Koulutuksessa käydään läpi tapahtuman järjestämisen periaatteet keskittyen erityisesti tapahtuman suunnitteluun, uusien tapahtumien ideointiin ja vetävään markkinointiin. Koulutuksessa saat myös perustyökalut tapahtumasuunnitteluun, joiden avulla voit suunnitella yhdistyksesi tulevat tapahtumat sujuvasti.

Koulutus kestää noin kolme tuntia.  Se sisältää luennon sekä konkreettista tapahtumasuunnittelua ryhmätyöskentelynä.