Kevätruokailu/ tarkennettuja tietoja

25.4.2019

Ruokailu järjestetään seurakunnan leirikeskuksessa Saarenotassa, osoitteessa Sotisaarentie 130.

Kevään yhteinen ruokailutapaaminen järjestetään torstaina 25. huhtikuuta kello 18 Saarenotan leirikeskuksessa Kemissä.

Omavastuu kaikilta viisi euroa. Ruokana uunilohta, perunamuusia, salaattia, jälkiruokana kakkukahvit. Kala-allergisille on vaihtoehtoruoka.

Kimppakyyti järjestetään, joten kerrothan kyytitarpeesta ilmoittautumisen yhteydessä.

Omilla kyydeillä tulevat: Saarenotan leirikeskus sijaitsee osoitteessa Sotisaarentie 130, Kemi.

Ilmoittautumiset 17.4. mennessä Paulalle tekstiviestillä tai soittamalla 040 593 9274 tai sähköpostilla lansipohjagluteeniton@gmail.com.

Hox. Kyseessä ei siis ole sama paikka (Erä-Valakia), jossa järjestettiin pikkujouluruokailu. Nyt mennään siis seurakunnan leirikeskukseen Saarenottaan ja sinne mennessä Pajusaarentieltä kaupungista päin tullessa käännytään oikealle, ei vasemmalle!