Yhdistyksen syyskokous ja gluteeniton ilta 4.11. klo 18

27.10.2020

Nyt on aika suunnitella yhdistyksen 30-vuotisjuhlan tapahtumia.

Yhdistyksen syyskokous ja gluteeniton ilta pidetään keskiviikkona 4. marraskuuta klo 18 alkaen. Paikka on Järjestökeskus Majakka, Pohjoisrantakatu 14, 2. krs., Kemi.

Yhdistyksen kokouksessa suunnitellaan ensi vuoden toimintaa. Lisäksi on tehtävä henkilövalintoja hallitukseen.

Ensi vuosi on meille juhlavuosi, sillä Länsi-Pohjan yhdistys perustettiin keväällä 1991. 30-vuotissynttäreitä vietetään erikoistapahtumin, sen mukaan kuin koronatilanne sallii.

Marraskuun iltaan ja kokoukseen tulee leipomuksia lähinnä kahvipöytään.  Mahdollisesti myynnissä on jotain pientä.

Tutkitaan myös, kuinka kokoukseen voisi halutessaan osallistua etäyhteydellä.

Paikalle tulijoille on tarjolla maskeja ja käsidesiä. Turvaväleistä tietysti pidetään huolta.

Jos et uskaltaudu kokoukseen paikalle, mutta sinulla on toiveita tai ehdotuksia joko hallituksen jäsenistä tai juhlavuoden tekemisistä, lähetä tekstiviesti, sähköpostia tai Whatsapp-viesti tai kilauta.

Sähköposti: lansipohjagluteeniton@gmail.com

Puh. 0405939274 tai 0408442730.